X
تبلیغات
رایتل
دوشنبه 1 آذر 1395

برای مطالب داخلی سایت چه چاره ای هست ؟

شما باید کاری کنید که مخاطبان به راحتی بتوانند مطلب شما را در موتورهای جستجوگر پیدا کنند. بنابراین باید اصول استاندارد سئو برای یک مطلب را رعایت کنید و بدین وسیله به موتورهای جستجو کمک کنید تا راحت تر موضوع مطلب شما را مشخص کنند و رتبه بهتری به مطلب شما بدهند. در اینفوگرافیک زیر قصد داریم به بررسی راهکارهای بهینه‌سازی یک پست بپردازیم و با یک راهنمای قدم به قدم به شما بگوییم که چطور می‌توانید با بهینه کردن محتوای درونی وب‌سایت خود یک قدم بزرگ در جهت سئوی بهتر بردارید.

infographic-on-page-seo

رمز و راز سئو داخلی سایت

۱۴ فاکتور کلیدی برای سئوی درون صفحه که هم موتورهای جستجو و هم کاربران دوست دارند

 تگ عنوان را با کلمه کلیدی خود شروع کنید

تگ عنوان شما مهمترین المان سئوی درون صفحه‌ای محسوب می‌شود.

هر چقدر که کلمه کلیدی شما در تگ عنوان زودتر بیاید، برای موتورهای جستجو اهمیّت بیشتری خواهد داشت.

آدرس شما باید برای موتورهای جستجو بهینه شود

از آدرس‌های پیچیده دوری کنید:

novin.com/tarikh/dastebandi/onvan

در عوض یک آدرس کوتاه داشته باشید و از کلمه کلیدی خود استفاده کنید:

novin.com/kalameye-kelidi

تحقیقات نشان داده است که آدرس‌های کوتاه به داشتن رتبه بهتری در گوگل کمک می‌کنند.

به عنوان خود، صفات و جزئیات اضافه نمایید

،”افـزودن کلمـاتـی از قبیل ۲۰۱۶، “بهترین”، راهنما” و “نقد و بررسی” می‌تواند در رتبه بهتر برای کلمات کلیدی دم بلند موثر واقع شود.

حتما بخوانید:  تفاوت استراتژی محتوا با بازاریابی محتوا را بشناسید!

عنوان خود را داخل تگ <H1> قرار دهید

تگ H1 نشان دهنده عنوان شـماست. اکثر سیستم‌های مدیریت محتوا (مثل وردپرس) به صورت خودکار تگ را به پست اضافه می‌‍کنند. اما ممکن است بعضی از قالب‌ها این تنظیمات را دستکاری کنند. کد وب‌سایت خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید عنوان شما تگ H1 را دریافت می‌کند.

با محتوای چند رسانه‌ای کاربر را تحت تاثیر قرار دهید

بکارگیری تصویر، ویدئو، نمودار و … می‌تواند نرخ پرش شما را کاهش دهد و کاربر را بیشتر در صفحه نگه دارد. این‌ دو اصلی‌ترین معیارها در تعامل با کاربر هستند که در رتبه وب‌سایت شما تاثیر مستقیم می‌گذارند.

زیر تیترها را داخل تگ <H2> قرار دهید

کلمه کلیدی مورد هدف خود را حداقل یک بار در زیر تیترها بگنجانید… و این زیرتیترها را داخل تگ قرار دهید.

در ۱۰۰ کلمه اول پست از کلمه کلیدی خود استفاده کنید

کلمه کلیدی شما باید در ۱۰۰ کلمه اول مقاله به کار رفته باشد.

طراحی واکنش گرا

گوگل در سال ۲۰۱۵ جریمه سایت‌های ناسازگار با گـوشی را شروع کرد. و به احـتمال زیاد، این جریمه‌ها در آینده بیشتر هم خواهد شد. پس اگر می‌خواهید رتبه سایت شما افزایش پیدا کند، لازم است از طراحی واکنش گرا استفاده کنید.

نظرات (0)
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.