X
تبلیغات
رایتل
یکشنبه 28 آذر 1395

سئوی سایت خود را به ما بسپارید

مری زمانبر و فنی بوده و بیشتر مدیران سایت ها زمان کافی برای بهینه سازی و سئو سایت خود را ندارند. در این شرایط مراجعه  به متخصص سئو و پرداخت هزینه در ازای صرف زمان و دانش سئوکاران امری منطقی و بدیهی بنظر میرسد. در این مقاله قصد داریم به بررسی دقیق تر این پروسه و عوامل تاثیر گذار بر انتخاب متخصص سئو و انتظار شما از سئو برای سایت بپردازیم. (با مراجعه به لینک های  موجود در متن میتوانید اطلاعات تکمیلی در مورد هر بخش را کسب کنید)  ادامه مطلب ...

یکشنبه 28 آذر 1395

استفاده از بوت استرپ در طراحی سایت اختصاصی

مجموعه ای از ابزارهای رایگان برای ایجاد صفحات وب و نرم افزارهای تحت وب است که شامل دستورات HTML، CSS و توابع جاوا اسکریپت جهت تولید و نمایش فرم ها، دکمه ها، تب ها، ستون ها و سایر المان های مورد نیاز طراحی وب می باشد.
Bootstrap در ابتدا توسط مارک اتو و جاکوب تورنتون و در جهت ایجاد یک چارچوب ظاهری مشخص و یکسان در ابزارهای توییتر طراحی و نوشته شد. قبل از شروع این پروژه نمونه های زیادی با همین رویکرد ایجاد شده بود که همگی با سرنوشتی مشابه و عدم استقبال طراحان وب دنیا مواجه شده بودند. به دلیل وجود مشکلات اساسی در نمونه های دیگر، سازنده اصلی توییتر یا همان مارک اتو تصمیم به ساخت یک سیستم داخلی و قدرتمند برای خود با نام Bootstrap گرفت.  ادامه مطلب ...

یکشنبه 28 آذر 1395

با سئوکار وب سایت خود این پرسش ها را مطرح کنید

تحت عنوان راهنمای عمومی سئو به بررسی انتظارات منطقی از سئو سایت و هدف گذاری صحیح در آن پرداختیم. پس از تصمیم گیری برای سفارش به یک شرکت سئو یا فرد متخصص بهتر است حقوق خود را شناخته و سوالات مناسبی را بپرسیم. سئو سایت  اهمیت بسیار  بالایی داشته و سپردن آن به افراد ناوارد یا کسانی که از روش های نامناسب در سئو بهره میبرند میتواند عواقب بسیار خطرناکی بهمراه داشته باشد.

در قدم اول با یک جستجوی ساده از نام شرکت سئو یا فرد متخصص در گوگل میتوانید سوابق و مشتریان گذشته او را بهتر بشناسید، نظرات ارائه شده از طرف مشتریان در شبکه های اجتماعی یا انجمن های گفتگو دیدی کلی نسبت به اعتبار و موفقیت این شرکت در زمینه کاری خود در اختیار شما قرار خواهد داد. همچنین وبسایت خود شرکت میتواند معیار مناسبی برای ارزش گذاری فعالیت های او باشد.  ادامه مطلب ...

یکشنبه 28 آذر 1395

تعریفی دیگر از بازاریابی چریکی

برای درک مفاهیم اصلی مانند معنای بازاریابی چریکی یا همان Guerrilla Marketing بهتر است به بزرگان این عرصه و صاحب نظران بین المللی بازگردیم، از همین رو در این مقاله بخش هایی از کتابی با عنوان “بازاریابی چریکی” نوشته جی کنراد لوینسون و ترجمه همایون رکنی قاجار را بصورت خلاصه و با ساده سازی بازگو خواهیم کرد. بر روی جلد این کتاب این چنین نوشته شده است:

 

 

استراتژی های آسان و ارزان برای بدست آوردن سودهای کلان از تجارت های کوچک شما

 

ادامه مطلب ...
یکشنبه 28 آذر 1395

برای آگهی خود تیتر مناسبی انتخاب کنید

طراحی یک آگهی تبلیغاتی جذب هرچه بیشتر مخاطب و افزایش فروش می باشد، این تبلیغات میتواند توسط پیام کوتاه، بنرهای اینترنتی، تراکت و بروشور و حتی وبسایت خود شما مورد استفاده قرار گیرد و نکته مهم و مشترک میان همه آنها اهمیت انتخاب تیتر آگهی تبلیغاتی می باشد. در این مقاله از وبسیما قصد داریم مهمترین نکات در انتخاب تیتر مناسب برای یک آگهی تبلیغاتی را به شما معرفی کنیم.  ادامه مطلب ...

( تعداد کل: 16 )
   1      2      3      4      >>