X
تبلیغات
رایتل
دوشنبه 29 شهریور 1395

سئو و برندسازی اینترنتی


اما بعضی از شرکت ها خود مسبب میشوند تا سزاوار این باشند که تصویری بد و نادرست از آنها به نمایش درآید و مهمتر از آن این که مصرف کنندگان هم سزاوار این هستند که از شرکت های خوب مطلع شوند.اما همان طور که گفته شد اگر شرکتی در امتیاز دهی جستجو اعتبار خوبی نداشته باشد و رتبه پایینی بگیرد باعث میشود که دچار ضررهای مالی شوند،مخصوصا اگر وب سایت مورد نظر واقعا مستحق این بی اعتباری نباشد، ممکن است شرکت دچار بحران اقتصادی بدی شود.
هرکسی میتواند در وب سایت های رایگان یا وبلاگ ها در مورد هر شخص،شرکت یا محصول چیزی بنویسد و در اینترنت قرار دهد.این موارد منفی میتواند در چهارچوب های مختلفی به وجود بیایند.یک بلاگ معیوب با سابقه ی نارضایتی کارمندان شروع شود و یا یک سایت و یا وبلاگ برای شرکت و تجارت شما و یا حتی با برجسته کردن نام شما در آن مقاله منفی باعث ایجاد بحرانی در روند رو به جلو شما شوند و معمولا چه قانونی باشد و چه نامشروع مسبب موجی منفی به سمت شما خواهد شد و ناخودآگاه توجه مشتریان شما هم به آن مقاله جلب خواهد شد.مدیریت اعتباردهی و بهینه سازی موتور جستجو به صورت مکمل یکدیگر کار میکنند و هر دو تلاش میکنند تا رتبه شما را در هر موتور جستجویی بالا ببرند و از کاسته شدن قیمت محصولات شما و نامساعد کردن شرایط تجارت شما جلوگیری کنند و توجه مشتریان را به سمت وب سایت، برند و در نهایت تجارت شما جلب کنند.
بیشترین متدی که درباره آن اظهار نظر شده است به این ترتیب است که با مدیریت اعتباردهی در موتور بهینه جستجو وتلاش برای قرار ندادن مطالب نامساعد، میتوان تا رده ای قابل توجه بالارفتن رتبه در موتور جستجو را دستکاری کرد.
اینجاست که مدیران اعتبار دهی موتور جستجو به میان می آیند و تلاش میکنند تا با موارد مثبت مختلفی که میتواند شامل عکس، متن باشد جایگاه پایینی که دارند را به درجات بالاتر برسانند.راه حل دیگر برای مدیریت درست اعتباردهی در موتور بهینه جستجو(SEO) به این روند است که شما متنی که در سایت قرار میدهید برای  پرسش و پاسخ هم مساعد باشد.که البته مدیران موفق در زمینه اعتبار دهی در موتور جستجو از هر دو روش استفاده میکنند.
اگر متنی که قرار داده شده است افترا آمیز است میتوان از طریق مراجع قانونی وارد عمل شد و یا از طریق موتور جستجو هشداردهی لازم انجام شود.اما اکثر اوقات این مقالات منفی که نسبت به شخص با شرکتی نوشته میشود یک المان و یا موردی وجود دارد که حقیقی است (مانند داستان اخبار نامناسب)و یا حتی ممکن است نظر شخصی یک فرد نسبت به موضوعی باشد.
در موارد دیگر،مالکان سایت تصمیم میگیرند که در مواقع لازم در یک اقدام عاقلانه متنی که در وب سایت قرار داده شده است و مسبب یک سری جوانب منفی است و یا بازده خوبی نداشته را از سایت حذف کنند. حتی اگر تماس ها و اظهار نظرهایی در سایت مبنی بر اینکه نشانی از مشاجره یا جدالی باشد باید هرچه سریعتر از آن موضوع رها شد.

نظرات (0)
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.